zondag 17 februari 2013

Mijn Klachtenrief


Lars van der Lee
Rond de watertoren 109
4201  ZR  Gorinchem
l.vanderlee1adhotmail.com

Gorinchem, 7 februari 2013

Hamster bv
Afdeling verkoop
t.a.v  M. Wouters
Oude gracht 31
2011 GL Haarlem
 
Betreft: klacht over de service

Geachte heer Wouters,
 

In de afgelopen tijd ben ik vaak in uw winkel geweest omdat de door mij gekochte schaatsen niet voldeden.  Het personeel wilde mij niet tegemoet te komen. Met behulp van deze brief hoop ik toch tot een oplossing te komen.

Ik heb pas geleden bij U een paar schaatsen gekocht. De schaatsen kosten 120 euro, maar al bij mijn eerste training begaf de veterbevestiging van mijn linker schaats het. In de winkel wilden ze mijn schaats wel repareren, maar ik had hier geen vertrouwen in en wilde gewoon mijn geld terug. De winkelier weigerde dit echter en in plaats hiervan kreeg een tegoedbon die ik slechts twee maanden kan inleveren. Het schaatsseizoen is echter bijna voorbij. En ik heb nu geen behoefte aan schaatsen. Dat was anders in oktober toen ik de schaatsen bestelde in uw winkel anders. Toen ik in november  kwam om ze op te halen waren ze mijn bestelling vergeten, waardoor ik geen andere keus had dan een duurder paar schaatsen te kopen. Er werd, toen ik daarom vroeg , geweigerd om mij ter compensatie korting te geven. Door deze missers is mijn hele schaatsseizoen verpest.


Graag wil ik excuses voor deze voorvallen.  En verwacht ik dat ik mijn tegoedbon kan inwisselen voor contant geld.

 

Met vriendelijke groeten,

Lars van der Lee

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten